Кращого ніж Ложе, для сну бути не може
Loge logo
Гарантії якості товарів і обслуговування в магазині Ложе

Магазин Ложе не лише продає товари, але й надає Вам певні гарантії:

  1. Ми гарантуємо, що замовлений у нас товар відповідає ДСТУ та пройшов перевірку в СЕС, адже співпрацюємо лише з перевіреними фабриками;
  2. У разі проблем під час доставки чи гарантійного випадку за період експлуатації товару, ми сприятимемо у вирішенні цих ситуацій;
  3. У разі неотримання товару або він не підійде Вам по габаритам чи розмірам, ми повернемо Вам кошти. Повернення коштів можливе лише за новий товар, який не використовувався, збережене пакування та усі супутні документи.
  4. Усі кошти, що оплачуються за товар, надходять нам офіційно, тому захищені законодавством України. Переживаєте щоб не пропали Ваші гроші, перечитайте розділ Гарантії. 

Варто знати:

Перед отриманням товару оглядайте його у присутності кур’єра чи водія. У разі виявленні ушкоджень на упаковці, розпакуйте товар та переконайтеся у його цілісності. Якщо Ви виявили якесь пошкодження, обов’язково у присутності кур’єра складіть акт та, по можливості, зробіть фото пошкодженого товару і упаковки. Під час транспортування, усі меблі страхуються, тому претензії щодо їх цілісності після отримання товару не розглядаються.

Дерев'яне риштування Нової ПоштиОсь приклад дерев’яного риштування, що використовується Новою Поштою для надійного транспортування ліжок та матраців.



І відеоролик з прикладом захисного багаторазового чохла, який використовує виробник Матролюкс для надійної доставки своїх матраців.








Перед розпаковуванням товару переконайтеся, що на упаковці вказано саме ваша модель ліжка чи матрацу, і в замовленому Вами розмірі. Якщо упаковка була знята, це означає, що товар був у використанні, а отже поверненню чи обміну не підлягає.

Усі гарантійні випадки та звернення про повернення товару розглядаються за письмовою заявою із копіями чеків, товарних накладних та інших супутніх документів. До заяви додайте фото дефекту чи пошкодження товару. Для матраців зробіть фото основи, на якій він лежить.    

Товари нестандартних розмірів чи форм, якщо у них не виявлено дефектів чи заводського браку, поверненню або обміну не підлягають.

Примітка: матраци чи ліжка після розпаковування можуть мати певний природний запах одного із наповнювачів або складових (кокосу, латексу, шерсті, лаку і т.д.), який за декілька днів повністю вивітрюється.  Тому наявність запаху не є причиною для звернення по гарантійному випадку.

Так чи інакше, немає ситуацій, що не вирішуються, є люди які не хочуть знайти компроміс. Тому, у разі виникнення якогось прикрого випадку, дзвоніть або пишіть нам, і будемо розбиратися у всьому разом. А, якщо Вам усе подобається, то чекаємо від Вас позитивних відгуків.